Workshop se zaměřením na personální a marketingovou efektivitu
Nastartování opravdové digitální transformace začíná vždy zmapováním momentálního stavu.
Pomůžeme vám nastavit zrcadlo, do kterého je nutné se podívat. Ptáme se na otázky, které si nepokládáte a přinášíme závěry, které modernizují a zefektivňují fungování celé organizace.
Bez hodnocení rozebereme a zmapujeme všechny důležité oblasti v rámci řízení lidských zdrojů (HR) a marketingu.
Kategorie: | Služby |
---|
Digitl Workshop se skládá ze dvou částí:
1. HR (Personální) Workshop
Výstupem HR Workshopu je ucelený HR audit dokument, který mapuje všechny klíčové HR oblasti organizace.
Cíle HR workshopu jsou:
- Zjištění do jaké míry plní HR svou funkci – existence procesů/projektů, které HR nemá dělat nebo naopak, které má, ale nedělá
- Identifikace Rizik – identifikování mezer/plýtvání/problémů v procesech a nastavení HR rámce ve společnosti
- Optimalizace – odstranění identifikovaných mezer, zefektivnění procesů či celkového rámce za účelem efektivního nakládání firemními zdroji a maximalizování přidané hodnoty HR
- Zmapování silných stránek, na kterých můžeme stavět konkurenční výhodu
Michael během workshopu pracuje s tématy, jako personální strategie, organizační struktura, nábor, rozvoj zaměstnanců, výkonnostní management, odměňování nebo také míra vnitrofiremní digitalizace, či využívání dat a datové analýzy. Workshop je určen pro zástupce HR oddělení a vedení společnosti. Očekávejte zhruba půldenní časovou dotaci.
2. Marketingový Workshop
Výstupem z marketingového workshopu je ucelený dokument, který se dá využít jako marketingový brief projektu pro všechny zapojené členy týmu nebo nově příchozí spolupracovníky. V tomto dokumentu budou definovány nutné základní podklady pro efektivní práci všech zapojených členů v týmu jako jsou:
- Cílová skupina
- Persony
- Konkurenční výhody a nevýhody
- Zmapování konkurence
- Logo manuál, případně brand manuál
- Cíle a KPIs
- a mnoho dalšího...
Na tuto část workshopu si připravte cca 3-5 hodiny. Pro co nejlepší podklady je nejlepší začlenit co nejvíce lidí z týmů, které mohou dodat skvělé postřehy nebo myšlenky. Často mimo marketingové profesionály nebo vedení společnosti pracujeme také s zástupci obchoďáků, zákaznické podpory apod...
Marketingovým workshopem vás provede Vojta.
Více o jeho zkušenostech si můžete najít v sekci o nás nebo na jeho LinkedIn.