Transformační Audit
Hlavní produkt Digitlu, který skutečně posouvá míru efektivity a produktivity firem na novou úroveň.
Transformační Audit se skládá ze dvou částí:
1. HR Transformační Audit
2. Marketingový Transformační Audit
Během auditu zmapujeme veškeré procesy ze zmíněných oblastí, navrhneme nové postupy a implementujeme akční plán za účelem optimalizace fungování celé organizace.
Kategorie: | Služby |
---|
HR Transformační Audit
prvním krokem, je pochopení a zmapování interního HR v organizaci.
Podíváme se na to, jak efektivně pracujete s lidskými zdroji a projdeme si veškerá témata od HR strategie, přes nábor zaměstnanců, až po přístupy k odměňování.
Dále zkompletujeme také procesní audit, zaměřený na HR procesy a jejich nastavení. Budeme hledat neefektivity, navrhovat jejich odstranění a následně implementovat změny vedoucí k optimalizaci.
Součástí auditu je také rozřazení procesů z pohledu vhodnosti k automatizaci. Procesy rozdělíme do 4 skupin:
- Základní automatizace pomocí nástrojů Microsoft 365. Ty budou v rámci auditu implementovány
- Středně komplexní automatizace pomocí Microsoft 365. Následuje rozhodnutí o jejich dodatečně implementaci, či nikoliv
- Vysoce komplexní automatizace. Budou ignorovány nebo doporučíme IT odborníky na dodatečnou implementaci
- Procesy nevhodné k automatizaci. Zde budeme buď navrhovat změnu procesu, či případné ponechání
Mimo rozdělení procesů do kategorií a implementací automatizací z první kategorie, také dodáme:
- HR audit dokument, který mapuje všechny klíčové HR oblasti organizace
- Interaktivní HR Dashboard s metrikama na základě dodaných dat (součástí auditu je školení na porozumění Dashboardu a práce s ním)
- Akční Plán optimalizace HR, který mapuje, jak cíle, tak i prostředky/způsoby k jejich dosažení
- Školící materiály, které pomohou s orientací v moderních HR trendech
Výsledné dokumenty můžete očekávat do měsíce od zadání zakázky. HR Transformační Audit pro vás vypracuje Michael.
Více o jeho zkušenostech můžete nalézt v sekci o nás, či na jeho LinkedIN účtu.
On-line Marketingový Audit
tak jako v HR auditu si projdeme projdeme a zmapujeme procesy a strategii ve vašem on-line marketingu. Součástí auditu je marketingový workshop, kde sestavíme brief k projektu.
Na základě dat a výstupu z workshopu a zmapování vašich procesů se pustíme do hloubkové analýzy vašich marketingových kanálů.
- Jako první projdeme měření dat, tedy vaši webovou analytiku, abychom lépe pochopily, jaké sbíráte data a jak je sbíráte, zároveň sepíšeme slepé místa, které doporučujeme napravit vzhledem k vašim KPI a cílům, které jsme zjistili na workshopu.
- Po pochopení dat a návrhu nápravy projdeme podle aktuálně nejvýkonnějšího kanálu postupně všechny tyto:
- PPC:
- Google Ads
- Sklik
- Bing Ads
- Facebook a Instagram
- SEO:
- ON-PAGE technický stav webu (indexace, duplicity atd.), zkontrolujeme vám analýzu klíčových slov, strukturu webu, titulky, nadpisy, projdeme zkrátka celý váš obsah a odhalíme případné mezery
- OFF-PAGE - analýza odkazového portfolia, analýza aktuální linkbuildingové strategie a její úspěšnost
- Reporting - podíváme se jaké data ohledně SEO vyhodnocujete, pomůžeme vám s lepším vyhodnocováním, reporting vám dokážeme také zautomatizovat, pokud ho ještě nemáte.
- UX:
- Na základě dat z Google Analytics, SmartLook, Hotjar a dalších projdeme chování uživatelů na webu, kde se pokusíme najít možné zádrhely v objednávkovém procesu
- Zkusíme identifikovat možné chyby na webu podle našich 10 let zkušeností, které potom můžeme ověřit na reálných datech, pokud je aktuálně nemáte, nebo vyzkoušet A/B testování
- Pokud máte, nebo dokážete zajistit uživatelské testování, nebo hloubkové rozhovory s vašimi zákazníky, tak je můžeme v rámci auditu také projít
- Sociální sítě a jejich organický obsah:
- YouTube, případně podcastové platformy jako Spotify, iTunes a další...
- Zbožové srovnávače:
- Heureka
- Zboží.cz
- Glami
- Favi
- E-mailing
- Celkovou součinnost marketingového mixu
Výstupem je excelový dokument, kde najdete vše, co jsme v auditu kontrolovali, jestli je za nás tento stav dostačující, případně vám ukážeme, kde jsou mezery. Součástí je návrh řešení, jak tento problém správně vyřešit a jeho důležitost (priorita). Můžete se tak prvně věnovat jednoduchým věcem, které mají vysoký přínos, a ty které jsou složitější můžete vyřešit až vzápětí.